YES!!!

Jag ville bara meddela att jobbet är mitt^^ är ganska uppskruvad haha men hoppas de går bra ändå. Och det bästa är att man inte är ensam utan Daniela fick jobbet med.
Vi hade intervjun samma dag och idag fick vi jobbet. Så vi börjar redan på Ondsag kväll.

Idag lämna man även A hem till sig och så fick man mysa med O och M råka tappa en stor kyckling på Santos. Stackaren säger jag bara, han gömde sig under soffbordet och kom inte fram förrän jag och pappa skulle bege oss hem.

Nej nu ska jag mysa med lite cola och TV.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Lotta

Önskar dig all lycka till med jobbet!!



Kram Lotta

2011-01-18 @ 12:46:43
URL: http://lottashemsida.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0