Jag vann!!!!

Hejsan svejsan! Idag firade man systern i efterskott så man fick fixa till sig lite. Jag skulle platta håret men beslöt mig för att locka de. Jag kan nämligen locka håret med plattången med så det är 1 + tycker jag.

För att mina lockar skulle hålla länge så snurra jag ihop lock efter lock och använde de smala små klämmorna. Och jag lät det vara i ca 30 min med hårsprej till.



Kanske inte den bästa bilden, min kamera börjar nog bli sämre :( men men de får gå an. Men såhär blev de men det är inte resultatet haha. Under tiden jag väntade på att håret skulle bli kallare efter användning av plattången så passa jag på att sminka mig och fixa lite.



Jag vet det ser lite fånigt ut, var tvungen att dra igenom håret med fuktiga fingrar för att inte lockarna skulle vara så stora. Tycker det ser lite ut som en 80-tals frisyr och jag skratta rent ut sagt. Men nu några timmar efter så ser de faktist fint ut, de har avtagit lite fick dock ingen bra bild på de så de fick inte komma med.

Nu till min fina rubrik :D
Jag fick trisslott i julklapp av pappa och vann 25 kr inte mycket men jag hade ivf råd med en ny lott som jag köpte via trissen jag vann först med och på denna vann jag 75 kr gånger 2 så det är ju 150 kr alltså 6 nya triss lotter:P haha nu får man bara hoppas på att man inte blir beroende men nu funderar jag mest på om jag ska ta pengarna eller köpa 6 nya lotter. Det är en tuff fråga så vi får se hur det blir på måndag då man måste in och lämna in garantin pappret till amf. SUCKS..

Nu ska jag nörda lite runder så CIAO XD

Kommentarer
Postat av: sandra

fan, håret blev ju assnyggt? lär mig??? du borde ha så jämnt :D

2011-01-08 @ 22:15:37
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0