Na nana!

Grym låt som My chemical romance har gjort. Har blivit beroende av de XD
Men just nu sitter jag så klart och lyssnar på den och surfar runt lite på nätet. Jag har sett Kommissarie späck idag och den var ok vissa scener var ju roliga. Skulle inte rekommendera den alls, de finns bättre komedier.

Har lite ångest :S vet inte om jag vill se några avsitt av dirty sanchez eller om jag ska se film på tv idag :S kommer og inget bra heller på tv gör de aldrig. Eller är det väl kommer så är de väll mitt i natten eller mitt på dagen när ma sysslar med något annat. Eller så är man bara borta när de kommer i dne tid man vill att den ska komma.

Jag och Sandra har bestämt oss för att ge varandra en julklapp och jag ahr redan beställt hennes så vår hoppas att de kommer snart. Tänkte även göra en lite pappers ask men lite glitter men måste inför skaffa de också :P.

Nu ska jag ta och kolla tablån så nu lägger jag upp MCR´s nya låt.... SO ENJOY

http://www.youtube.com/watch?v=Zm8xIo_2Aok&feature=artist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0