!!?!!

Igår så träffade man först Johanna som är tjänstledig från lumpen. Måste säga att jag är stolt över henne som har kommit på vad det är hon vill göra nu efter lumpen som att utbilda sig vidare inom armen och jag måste också säga att det passar henne ganska bra.
Vi var ivf på Maddes och fika. Prata lite strunt och lite allvar sen gick vi till banken men de hade visst lite problem med systemet så vi gick vidare för att möta upp Sandra:D

Vi vandra lite på stan, sen åkte Johanna hem. Men det gjortde inte Sandra för hon följde med mig hem istället:P
Vi hade rätt kul. Vi tog en promenadis med A som somna i zulkyn (hur de nu ens stavas). Sen gjorde man lite amerikanska pannkakor.
Senare på kvällen så fixade jag först Sandras naglar, det blev lite skins avsnitt med och ett avsnitt av dirty sanchez som jag har blivit lite beroende av:P

Jag blev lite hungrig innan vi skulle sova men kunde inte gå ner för A låg och sov hos mamma och pappa. Var rädd att hundarna ska börja skälla så jag fick dricka julmust istället.
Och jag lyckades rimma åt det med.

"0,1 g fett, borde hålla magen mätt"
Ja om det var så meningen löd minns jag inte längre men både jag och Sandra fick skratt attacker.

Nu väntar man väntar jag på att dirty sanchez ska börja och sen få sova.

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHA pallar inte julmustkommentaren!

2010-11-18 @ 01:52:22
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0