En lite uppdate från förra inlägget!




Ja, ni som läste förra inlägget vet varför jag la upp denna bilden.
Detta är var jag har gjort med mina naglar och de är inte så snygga men själva idén var cool tycker jag.

Jag började med att måla naglarna vita med nailene french manicure (är egentilgen menat till vita tippar men ingen säger att de inte kan användas åt hela nageln).
Sen målade jag en svart sträck med H.M´s produkt och den heter moonless night. Jag dutta tre droppar med H.M´s grey sky (just love the color) och till sist använde jag nailene acrylic strong base and top coat.

Detta är vad jag använde men man kan ändra till vilken färg som helt.
Jag tänker inför skaffa små smycken eller diamanter som man kan limma fast på naglen bada så att de ser lite mer snyggare ut. Jag kanske till och med bytar ut dropparna mot diamanterna iställer.

Men nu ska jag pyssla vidare med annat..


Kommentarer
Postat av: sandra

åh. hade velat ha helt gråa naglar nångång! du får fixa!!!

2010-11-22 @ 21:43:00
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0