Blogg Time!!

Det är nog dags att bruka allvar med bloggen för Saandras skulle:P jag tror hon kommer bli glad att jag har ansträngt mig lite.

Jag är jätte trött, har vridit och vänt mig i natt sen blev man väckt tiditg så jag har inte fått sova ut än. Men jag ska ta tag med de:P
Nu ska jag bara ta det lugnt efter ett litet misskyckat bakning. Skulle baka biskvier men bottnet blev en lite plätt med grejs på.

Nej nu får Sandra bli lite glad över det lilla jag skrev. Ska försöka lägga upp bilder när jag ahr tagit några.

seeyaa

Kommentarer
Postat av: sandra

haha yeaaah skriv meeeeeera;D vafan är biskivier för kakor?

2010-11-14 @ 14:23:19
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0