THEM!!!

Ja, titeln kommer från en film som heter Them. Tänkte berätta lite om vad jag tyckte om den.







Filmen handlar om ett par som bor i en liten ort utanför Bukarest. En natt får de ett kostigt samtal och efter det börjar mystiska saker hända.
Inte den mest övertygande förklaring om filmen men kolla på youtube om ni vill se mer av den.

Jag tyckte dock att de var läskig men nästan i slutet började jag bli arg och nu kommer en lite spoiler varning.
Det var för att de var några barn mellan 10-15 år gamla som mördar folk för att de vill leka.
I slutet så står det att polisen fick tag på barnen och den yngsta barnet sa ett de inte ville leka med dom.
Jag flög nästan upp i taken, MAN MÖRDAR INTE FOLK FÖR ATT DE INTE VILLE LEKA.

Sen vet jag ju itne om filmen är inspererad eller verklighets baserat men så gör man väll ändå inte. Det skulle itne förvåna mig om att sånt händer idag dock. Inte som de ser ut idag ivar fall.

Nej nu har jag kräkt ut min ilska så nu ska jag mysa framför TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0