Orkar inte städa!!!

Imorgon kommer töserna till mig :P ska bli gott med lite taco och strunt prat. Men jag är så jävla lat :O orkar inte städa och dåna här hemma. Och inge hjälp får man, nej då när de vill ha hjälp då måste man göra de för annars blir de bara skit av resten av dagen man hade planerat ut.
Så imorgon blir de dammsuga och tvätta golvet. Det känns som att det inte är lönt att duscha idag. Ja de får göras imorgon istället.

Jag har även varit duktig idag. Har köpt in lite smått och gott till i morgon men pappa fick dock betala för att försäkrigskassan är dumma i huvudet. De kan ge pengar åt brodern i förväg som skicka sin lapp efter mig men mig skiter de fullständigt i och ge mig dom på torsdag istället.
Och jag har en liten teori, jag tror att om man skickar det själv till försökringskassan så kanske man får pengar snabbare än om man ger den först till arbetsförmedlingen som sedan skickar. Men ja, det är ju bara en teori.

Nej, jag är för trött för att sitta här så nu drar jag

Kommentarer
Postat av: sandra

ska bli fint imorogn;DD

2010-12-27 @ 16:46:26
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0