Nu är min internet tillbaka :D

Jag är så glad just nu för att min internet är tillbaka :D De har inte velat funka sen brodern formaterade om hans dator. Så jag var utan internet i 3 dagar.
Men under den tiden så har jag pysslat lite. Tänkte göra egna julkort haha... De är inte direkt snygga med de får duga för att vara en nybörjare.

Fick även ett mejl av star piercing där de meddelade om att min beställning vad skickad. Lite extra glad för att det är en present till Sandra. XD Jag gjorde en liten ask till presenten som blev färdig idag.

Nu ska jag surfa runt med mitt saknade internet.




Den allra första kortet jag gjorde dock är den inte klar här:P Orkar inte ta en bild på hur den ser ut när den blev klart så ni får nöja er med denna:P

Kommentarer
Postat av: sandra

de blev ju assnyggt :D

2010-12-02 @ 02:13:36
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0