My beautiful gifts!!

Nu tänkte jag lägga upp en bild på att jag fick eller nästan allt jag fick.



Av mamma, pappa och D så fick jag : chokladask, 300 kr, E.L.F professional 9 pc, mineral läppstift
natural nymph från E.L.F, dramatic lash kit från E.L.F, French kiss lipgloss från H&M, eyeshadow palette från H&M och nail polish happy grey från H&M.




Av familjen K fick jag : fondue set och örhängen från H&M.

Men jag fick även lite dekorations pärlor eller vad det heter av min systerdotter I och fick även örhängen av henne samt en nyckelknippa som hon har gjort själv.

Jag tackar för preseterna än en gång de var jätte fina och kan kappt vänta tills jag ska få använda mina örhängen från familjen K.

Nu ska jag bara tänka ut en bra dop present till O samt 2 födelsepresenter till A och D. Detta kommer bli tufft, de känner jag på mig redan haha. Men de blir nog bra ändå. Jag har ju redan en tanke på vad A ska få så de blir nog luga puckar och D´s har jag också tänk lite på. Men det värsta är att jag inte har någon aning om vad O ska få :S det är hemskt men jag kommer nog på något snart.

Nu ska jag krypa ner i sängen, fryser som f*n haha öskar att jag var en hund just nu, de har ju bara en tjock päls hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0