Merry X-mas!!!

Jag önskar er ett hjärtlig god jul!!!!

Själv hade man de bra men tyckte att de fattades en familj *snyft* men på grund av vädret samt avståndet så skulle de bara bli jobbigt. Men de gör inget om de inte var här denna gången, finns ju andra dagar man kan träffa dom :D.

Ja, som alla andra som firar jul har ju fått sina presenter så har jag ju också fått mina. Men jag har ingen ork att lägga upp bilderna på de just nu så förhoppningsvis så kommer de uppp bilder imorgon när jag har tagit dom.
Jag längtar även till tisdag för då ska man ha en tjejmiddag :D.
Jag tyckte de skulle vara bäst då i och med att pappa ska opereras snart så jag kände att de inte skulle vara kul för honom att ha folk rännandes fram och tillbaka från toaletten när han försöker vila.

jag hade även skrivit att jag skulle visa min julafton nageldesign men tyvärr så har jag ingen ork med de heller så de blir ingen.
Nej, nu ska jag ta o leta upp en film att titta på så God JUl än en gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0