I HATE THIS DAY!

Nu kommer en liten update. Jag har blivit sjuk, vakna med "träningsvärk" och de sluta med att man var lutat mot toalettstolen. Inte den bästa dagen heller för idag skulle man till Sandra och julbaka. Danni ska också dit men bara om vädret tillåter henne att åka dit.

Vill inte vara sjuk. Kunde jag inte bli sjuk en annan dag? Som t.ex. imorgon. Det ska ju inte hända något imorgon :(.... GAAH.....

Igår så var man också hos M och barnen. För att Familjen K´s soffa skulle bli levererad. Och man fick hålla O för första gången. Hon är som en liten klump av lätt guld :D haha och A hon busa som tusan igår. När jag och Pappa hjälpte M med att ta fram sofforna så fanns där en stor kartong som hon busa i. Riktigt hemskt att stå där inne med henne för hennes skrik kan ta dö på öronen :D.

Nej nu ska jag vila som fan för att bli frisk...





Inte den bästa bilden på O men här är hon samma dag hon föddes (7/12-10). De fick åka hem med henne samma dag så de gick fort:P

Kommentarer
Postat av: sandra

synd du blev sjuk:/<33

2010-12-17 @ 22:37:31
URL: http://zerozeroni.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0